Wednesday 6 April 2011

Testimoni from Eazy ( Catalyst Collagen )

credit to www.eazycatalyst.com 

: : nie la die my introducer, Eazy Insyira ... sgt2 baik..slalu tlong guide & jwab pertanyaan psal Catalyst ~! ;)
tenkiu eazy cz bagi copy & paste.. Eazy adalah Sales & Distribution Centre (DC) for Kuala Lumpur di bawah nama Eazy Wellness ~


10 Mac 2011 - tanpa sebarang makeup&pic tak di edit langsung

 
19 Mac 2011 - sedikit editing & makeup :)
kata Eazy, beliau dah lama amalkan collagen nie..katanya selepas bersalin. hasil mengamalkan collagen nie kite x perlu tunggu lama taw. dalam sekotak sahaja kite bole tgk hasilnya. sgt cepat tuk dapatkan kulit yang putih & gebu kata Eazy lagi.

Selain daripada itu, Eazy juga memberitahu yang beliau juga mengamalkan VCO Softgel capsule & Fibre Drink. Tujuannya untuk pelawasan & mngurangkan rasa lapar & sgt bagus untuk menjaga sistem usus serta untuk diet.
Eazy juga memklumkan y beliau ada msalah SELSEMA setiap pagi kerana kekurangan Vitamin C. Bila bersin, hidung beliau akan merah2 smp mengelupas, tetapi selepas menggunakan Catalyst Collagen nie, tidak mengelupas lg..serius Eazy ckap.. ;) 
Tau x nape..???? ini dsebabkan....Collagen mngandungi Vitamin C jugak ~ 

Digalakkan mereka y berumur 20 thun ke ats untuk mengambil collagen kerana makin meningkat usia kita, makin collagen di dalam badan akan berkurangan. Kesannya seperti, kulit kita akan kusam dan kendur & kuku akan mudah patah.


No comments:

Post a Comment

~ please comment freely but keep it polite k ~